NVN forum

Forum van Nierpatiƫntenvereniging Nederland
Het is nu wo jan 16, 2019 8:16 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nierfilterschade
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2017 10:21 pm 

Hoi
Al hele lange tijd heb ik bloed in urine. Om de drie maanden moet ik de urine en het bloed laten onderzoeken. Bij mijn laatste bezoek vertelde de internist mij dat ik nierfilterschade heb. Nierfunctie was goed. Nu heb ik ook nog pas een trombose in de kleine aderen van mijn been gehad kreeg hiervoor fraxiparine. Deze is gestopt en nu overgegaan naar dagelijks een Ascal 100 cardio. Ik heb veel lichamelijke klachten met name in linkerschouder, handen voeten enkels en polsen. Ook stijve gewrichten bv knieƫn vooral naar lang zitten. Ik werk in de zorg en ben moeder van nog twee thuis wonende kinderen. Meer als 20 uur in de week hou ik niet vol en meer dan drie dagen achter elkaar ook niet. Dan heb ik echt twee dagen vrij nodig. Energie is dan snel op.Gelukkig heb ik dit op het werk goed kunnen regelen. Mijn vraag is zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben. En hoe is dit bij jullie? En hoe is het bij jullie verder gegaan? Bij mij zijn ze nog steeds aan het onderzoeken hoe de schade is ontstaan. Ik heb wel al van mijn tiener jaren LE.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]