NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu ma okt 15, 2018 8:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2015 10:43 pm 

Binnenkort moet ik beginnen met kuur endoxan. Wat het zo aantrekkelijk maakt is dat de helft van de patiënten voor langere tijd de ziekte "kwijt zijn".
Wat ik wel spannend vind is het mogelijke haarverlies, de overgang en de kans op beenmerg complicaties. Ene moment denk ik ja het is allemaal troep en het is gelukkig een " korte kuur " van drie maanden. Maar er zitten echt wel risico's aan.
Ik hoop mensen te spreken die het allemaal redelijk hebben verwerkt en het goed is uitgepakt.

Ik wil niet mijn kop in het zand steken, maar ook goed om positieve verhalen te horen over het gebruik. Ik weet dat iedere patiënt er anders op reageert en ik dus gewoon moet afwachten, maar af ent oe wat positieve verhalen, dan zou me wel helpen realiseren, waarom ik deze kuur neem, ook omdat er niet zo veel keuze is, en om dat ik maar moet zien hoe het loopt en vertrouwen heb ik mijn arts.

Fijn om ervaringen uit te wisselen hierover want ik lees er niet veel over op internet.

groetjes daphne

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]