NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu za okt 20, 2018 6:46 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wratten
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 2:52 pm 

Hallo Allemaal,

Ik heb 18 jaar geleden een niertransplantatie gehad. Nu gebruik ik de volgende medicijnen prednison en cellcept. Nu heb ik last van heel veel wratten op mijn voeten en nu komen zo ook op mijn handen. Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of er een oplossinf voor is.

groetjes sharon

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 9:47 pm 

Hoi,

ik heb ook enorm veel wratten. bij mij zitten ze op mijn rechtervoet. Ben hiermee bij de dermatoloog geweest en heb salicylzuurzalf 40 pocent en een andere zalf gekregen die ook gebruikt wordt bij huidkanker (efudix). Maar echt weg gaan zou het niet. tenminste niet zolang ik deze medicatie (ook cellcept en prednison)slik. ik hoef ook niet meer terug te komen. En alleen de wratten te behandelen waar ik echt last van heb. Nu hoorde ik wel van mijn moeder dat er een dochter van een collega bij een homeopaat is geweest. bij haar zijn de wratten helemaal weg. zij heeft niets hoeven smeren, maar alleen aan 3 verschillen potjes moeten ruiken. (vind het een beetje ongeloofwaardig klinken, maar ga het misschien ook proberen)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 11:08 am 

Een "béétje" ongeloofwaardig? Is dit niet een béétje een understatement Suzanne? En dat van "horen zeggen"...[;)]

Maar ik begrijp je wanhoop...

Succes dus bij het "ruiken",als je ervoor zou gaan. En laat weten hoe het afloopt!

Groetje,

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 11:02 pm 

gelukkig geen ervaringen mee ondanks dat ik ook prednison,cellcept en prograft slik...

groetjes Miranda

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 10:32 pm 

ik heb vandaag de homeopaat aan de lijn gehad. ze kan me helaas niet behandelen. dit omdat de behandeling die zij geeft ervoor zorgt dat je eigen lichaam moet werken om de wratten te laten verdwijnen. maar omdat je weerstand wordt versterkt kan het ook gebeuren dat de nieren harder achteruit gaan. dit wilt ze niet op haar geweten hebben. ze gaat van de week overleggen of er een andere manier is om mij te helpen. dit doet ze tot nu toe kosteloos. ze wilt gewoon graag mensen helpen. eerst was ik van plan om toch maar niet te gaan, omdat ik te veel zelf bij moest leggen. maar daar zouden we samen wel uit komen. nu maar hopen dat ze een oplossing heeft.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]