NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu za okt 20, 2018 6:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: overal puisten
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 11:59 pm 

Ik krijg Prednison, Progrsft en Cellcept. Sinds twee weken gebruik ik Aranesp voor mijn HB op te krikken. Nu krijg ik overal puisten, die jeuken en pijnlijk zijn als ze stuk gaan. Wie heeft hier ervaring mee?

Ronald

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 2:56 pm 

hey Ronald,

ik heb hier geen ervaring mee,ik gebruik prednison en advagraft. maar lijkt me erg vervelend! ik heb wel makkelijk puistjes maar die zijn niet pijnlijk ok jeuken als ze open gaan. ik reinig wel iedere avond heel goed mijn gezicht.

heb je al in de bijsluiters gekeken of het van je medicijnen kan komen?? anders zou je even kunnen overleggen met je arts.

Succes,

Susanne

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 8:40 pm 

Hoi Ronald,

Bij langdurig gebruik van prednison zijn oa bijwerkingen puistjes. Ik heb er ook last van. Gelukkig jeuken ze bij mij niet en heb ik er voor de rest niet al teveel last van.

Sterkte!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 6:14 pm 

Hey Ronald,

Ik heb in het begin dat ik een hoge dosis prednison gebruikte ook puisten gehad en wel heeeele dikke!

Ik heb daar toen een middel tegen gekregen. Dit middel moest ik dageleijks op de puisten deppen en daardoor droogde ze uit.

Werkte super goed!

Weet niet meer hoe het middel heet maar het was een middel met volgens mij 70% alc.

Misschien kan jij dat ook krijgen en werkt het bij jou ook.

Succes

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 13, 2011 11:05 pm 

Hallo lezers,

Een beetje laat, maar na onderzoek bleek het waterpokken te zijn.