NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 1:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2018 9:15 am 

Het is waar dat zolang Marc Jacobs de naam Perry Ellis niet gebruikt in een van de marketing of promotie van de collectie, hij waarschijnlijk geen toestemming van het bedrijf hoefde te krijgen om het te reproduceren. Maar de chief marketing officer van Marc Nike Air Max Vision Womens Jacobs, Debbie Woloshin, was proactief met het opnemen van Perry Ellis in het proces, volgens Vincent Panzanella, vice president Nike Air Pegasus 83 Donne marketing en communicatie van het merk. Het toeval wilde dat het merk onlangs een unisex-capsule met sportartikelen uit de archieven van Nike Air Max 90 Homme de jaren negentig lanceerde, waardoor de timing "serendipitous" was, zei hij. De eerste keer werd de lijn door critici verguisd, waaronder Suzy Adidas ZX Flux Mujer Menkes en Cathy Horyn, van wie sommigen van hen hebben teruggelopen op hun harde opmerkingen in de decennia sindsdien. In winkels zoals Macy's verkocht, het Nike Air Max 1 Donne merk voornamelijk in standaard herenkleding en is momenteel eigendom van George Feldenkreis, die de rechten op de naam in 1999 verwierf. ("Een typische outfit ziet eruit alsof het in een erg donkere kamer met de ogen dicht was ", schreef Bernadine Morris in de New York Times.)

Terwijl de 'redux' volledig een productie van Marc Jacobs is, deelde Perry Ellis historische troeven en promoot hij de lijn via Nike Air Vapormax Damen zijn Nike Air Max 90 Womens eigen kanalen. "Het is opwindend voor ons om deze stukken te zien die zo'n groot deel van de modegeschiedenis reproduceren," zei Nike Air Max 97 Damen Panzanella. "Het feit dat ze ons in de kudde brachten was een leuke afwisseling van wat je normaal van de mode verwacht." "In het begin vond ik het heel beangstigend. Maar het was alleen maar angstaanjagend omdat je niet erg goed op de hoogte was van wat het werkelijke gevoel is als je te maken Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens hebt met een huis van die schaal, "vertelde hij BoF in een diepte-interview een paar uur voordat de Dior's Cruise 2016 show, gehouden op het bovennatuurlijke Bubble Palace net buiten Cannes, Frankrijk. In het fiscale jaar eindigend op 30 juni 2014 genereerde Christian Dior Couture meer dan € 1,5 miljard (ongeveer $ 1,7 miljard, tegen de huidige wisselkoersen), waardoor het een van de grootste luxe modehuizen is Nike Air Max 1 Mujer in de wereld. Inderdaad, Dior is een heel andere schaal van zaken in vergelijking met Simons 'eigen herenkledinglabel, dat dit jaar www.andrewjoslin.co.uk zijn twintigste verjaardag viert, of Jil Sander, het Duitse minimalistische merk waar de ontwerper zeven jaar als creatief directeur heeft Nike Air Max 90 Mujer Rosa gewerkt.

"Ik was erg aangetrokken om naar zo'n schaal te gaan vanwege de grote omzet, vanwege de omvang van de omzet, vanwege het bereik," zei hij. "Ik Nike Air Max 95 Femme denk dat het me op een gegeven moment begon te irriteren dat mensen altijd bleven denken dat ik alleen ge?nteresseerd was in de niche en het conceptuele en de hoog intellectuele en de artistieke. Ja, daar ben ik in ge?nteresseerd, maar het leek bijna op een gegeven moment een uitdaging om meer mensen te bereiken. "Simons voelde ook een sterke band met Christian Dior zelf, nadat hij het werk van de ontwerper in het Nike Air Max 270 Womens laatste deel van de studie had bestudeerd. zijn ambtstermijn bij Jil Sander. "" Ik keek meer naar verschillende historische merken om Nike Air Max 90 Uomo te zien waar ik verder moest met vrouwen. Ik verwachtte bijna dat ik meer verliefd zou worden op Balenciaga of Givenchy, vanwege zijn soort van futuristische, klinische, architecturale uitkomst. Maar ik deed het niet. Uiteindelijk bracht [Dior] me terug naar mijn eigen verleden, dat Nike Internationalist Mujerzoveel te maken had met het landschap en de natuurlijke omgeving, eenvoudige omgevingen en puurheid van dingen die gaan over schoonheid en vrouwelijkheid en de natuur. "

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]