NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 1:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hallo Allemaal
BerichtGeplaatst: di okt 14, 2008 11:31 am 

Zo, ik ben brenda en wil even me verhaal kwijt over het leven van mijn wat ik leef. ik ben 20 jaar en heb een wajong uitkering omdat ik om de 6 a 8 weken blaasontsteking heb wat over gaat in een nierbekkenontsteking, helaas ben ik nu ook weer ziek. erg pijnlijk maarja. ik heb zins april autorijlessen maar helaas gaat dat niet altijd even goed, vandaag heb ik ook weer gereden voor het eerst na 2 weken. maar het gaat gewoon niet. en dat is zo vervelend terwijl ik wel goed kan rijden, nu is het ook al zo dat ik niet meer op school zit en geen werk meer heb omdat dat gewoon niet gaat. nu baal ik er best wel erg van en soms kan ik er niet zo goed mee omgaan. omdat andere mensen in mijn leven wel gewoon gezond zijn en gewoon naar school en werk kunnen gaan, en sporten want dat kan ook niet. dat komt omdat het 6 weken duurd voordat ik weer helemaal goed ben, alleen haal ik het nooit om weer een beetje me goed te gaan voelen.

als ik ziek ben krijg ik ook hele zware antibiotica of lig ik in het ziekenhuis met een infuus. en in ieder geval blijf ik me hele leven ziek, want er kan niks aangedaan worden.[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Gr Brenie

Ik hoop dat mensen me begrijpen, moest toch ff me verhaal kwijt....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 14, 2008 11:37 am 

hoi brenie,

ik kan me wel voorstellen dat je erg baalt van je situatie. is ook niet echt het leven wat je verwacht als je 20 bent.

ik ben zelf 25. vorig jaar getransplanteerd. daarvoor ook aanal k. periodes gehad, niet te vergelijken met jou maar snap wel hoe je je voelt.

al je wil kletsen mag je me alijd mailen, hyven of msn.

mijn mail adres is susanne_krijnen@hotmail.com

groetjes susanne krijnen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 15, 2008 2:47 pm 

Hey Brenie,

Wat jij beschrij<font color="red">f</font id="red">t komt exact overeen met mijn ziektebeeld 3 jaar geleden. Ik had om de 8-10 weken urineweg-/nierbekkeninfecties (om en nabij de tentamenweek).

Bij mij lag de oorzaak in Stress en druk van m'n studie. sinds ik ben gestopt met mijn studie en mijn leven een stuk meer regelmaat bevat heb ik nergens meer last van.

Studeer jij? heb je last van veel stress en/of een hoge werkdruk? Leef je erg onregelmatig?

Misschien dat dit de oorzaak is van je terugkerende infecties.

Sterkte,

Liefs,

Elisabeth

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 19, 2008 12:24 pm 

Hallo Elisabeth

ik zit dus niet meer op school ; bijna een jaar niet meer, en bij mij zit het namelijk zo : ik heb geen last van stress of andere dingen want nu zit ik dus ook weer aan de zware antibiotica. omdat ik weer een fikse blaasontsteking heb en wat ik ook heel erg in mijn rechternier voel HEEL ERG PIJNLIJK! Maar de dokters zijn er achter gekomen bij mij dat ik een beetje witte en rode bloedlichaampjes aanmaak wat heel zeldzaam helaas, en daar kan helemaal niets aan gedaan worden dus moet ik er mee leren leven.

PS: Ik ben vanaf dat ik baby was eigenlijk al ziek , alleen toen wisten ze nog niet wat het was en nu eindelijk wel....

Groetjes Brenie

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 23, 2008 4:39 pm 

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oorspronkelijk geplaatst door Brenie</i>

een fikse blaasontsteking heb en wat ik ook heel erg in mijn rechternier voel HEEL ERG PIJNLIJK! <hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

ja, wat jij daar zegt herken ik heel duidelijk. Bij mij is nooit een fysieke oorzaak gevonden. Maargoed nu ik ene ander leefpatroon heb, is het dus niet meer terug gekomen.

Succes & sterkte. Hopelijk vinden jullie een oorzaak en kunne jullie het oplossen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 07, 2008 2:43 pm 

Ohh brenda ik begrijp hoe je je voelt.

Ik ben ook 20 heb ook een wajong uitkering vanwege psychische problemen toen ik het aanvroeg, dat is inmiddels niet meer van toepassing maar nu heb ik lichamelijke klachten.

Momenteel mijn nier (Hydronefrose) waaraan k over een week geopereerd word en waardoor ik ook heeeel vaaal blaasontsteking had wat neigde naar nierbekken ontsteking.

Daarnaast mijn heupen waar ik mijn hele leven al last van heb maar de huisarts die niet wil onderzoeken op een foto na. Nu nieuwe huisarts dus zodra ik opgeknapt ben ga ik ermee aan de gang.

Zit nu al een maand of 2 thuis van school, en heb wat gesprekken op nieuwe scholen gehad, mijn droom om dierenartsassistent te worden moet ik zeer zeker laten varen vanwege mijn heupen en andere lichamelijke klachten want het worden er steeds meer....

VReselijk om op je 20e al te weten dat je de rest van je leven blijft kwakkelen met je gezondheid!! Ik vond er vaak moedeloos van en nu ik psycisch op orde was begin ik langzaam weer wat terug te vallen.

Meid, onwijs veel sterkte!!!!

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]