NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 6:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Feest voor Aldert
BerichtGeplaatst: do maart 11, 2010 10:52 am 

Vandaag is het 11 maart!! Deze dag is uitgeroepen tot Wereld Nierendag. Ik mag wel zeggen een heel belangrijke dag nu deze ook nog eens samenvalt met de 76e verjaardag van Aldert, sinds bijna 4 jaar hemodialyse-patient en gewaardeerd columnist van www.niernieuws.nl

Aldert, een fijne dag toegewenst en sterkte in de strijd!!

Je geliefde

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 11, 2010 2:48 pm 

hallo

van ons ook proficiat en maak er een fijne dag van.

ik vind het wel erg hoor ik heb hier in belgie nog niks gelezen of gehoord over wereldnierdag als er een andere dag is bv vrouwendag of dag van het kind lees en hoor je dat en nu niks terwijl dit toch wel ook heel belangrijk is.

spijtig vind ik dat ik denk dat de mensen nog steeds de ernst niet inzien van een nierziekte .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 17, 2010 11:38 am 

Een beetje laat, maar bedankt voor de felicitatie, Diana.

Inderdaad heb ik ook in Frankrijk niets gehoord of gelezen over de Wereld Nierendag. We moeten dus maar door blijven gaan met het rondvertellen van onze ervaringen en de mensen uitleggen wat het betekent om een nierziekte te hebben.

Gelukkig kon ik mijn dialyse-avond-sessie vorige week verzetten naar de middag. Zo had ik meer gelegenheid om mijn kater weg te werken en was de volgende dag redelijk in staat om mijn verjaardag (zij het rustig) te vieren.

Iedereen die ik dit vertel staat dan een beetje vreemd te kijken. Hoezo, kater en beroerd voelen? Je bloed wordt toch alleen maar gespoeld?

Het is niet anders, wij dragen ons steentje bij door het aan iedereen die het wil uit te leggen. Het is verder aan de mensen wat ze er mee willen doen.

Jullie ook sterkte en een prettige (zonnige?) dag verder

Ad

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 17, 2010 2:30 pm 

hey hey

tof dat je je verjaardag toch op die leuke manier kon vieren.

haha die denken dat je geen kater kan hebben zou wel gemakkelijk zijn zekers.

kan je elke dat goed doorzakken en s'nachts aan de machine die je bloed en de alcohol uit je lichaam zuivert.

ik denk dat ze dat apparaat nog moeten uitvinden maar het zou misschien een gat in de markt zijn haha.

de zon schijnt hier en belgië ook heerlijk.probeer er van te genieten hoor maar moet veel werk binnen doen dus ja ....

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]