NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 5:52 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ik ben hier nieuw..
BerichtGeplaatst: do dec 17, 2015 7:19 pm 

En ondanks dat ik (nog) niet op zaken ga reageren wil ik me wel even voorstellen. Ik ben een vrouw van 66 jaar. Nadat mijn nieren jarenlang steeds wat slechter gingen functioneren was het in juli zover dat ik met toen nog een nierfunctie van 18% doorgestuurd werd naar de pre-transplantatiepoli. Mijn zus heeft altijd gezegd "als het nodig is krijg je één van mijn nieren". Nadat mijn man en ik eerst nog van een heerlijke vakantie genoten gingen we op 14 oktober naar onze eerste afspraak en op 10 november was de 2e afspraak.
Echter, door verdrietige omstandigheden is het geheel even on hold gezet (na de 1e afspraak ging mijn man met vage klachten naar de huisarts, nader onderzoek volgde en hij bleek uitgezaaide alvleesklierkanker te hebben. Inmiddels is hij overleden.... En we waren, na een eerder verlies van twee kinderen zo close).
Dit even in het kort om aan te geven dat ik hier alleen mee zal lezen. In januari heb ik weer een afspraak. Dus veel te vertellen heb ik niet maar wil graag met open vizier meelezen.

Profiel  

Berichttitel: Re: Ik ben hier nieuw..
BerichtGeplaatst: di dec 22, 2015 9:12 am 

Beste nenovo,

Welkom op het forum. je hebt aardig wat te verwerken gekregen zo te lezen.
Pittig. Maar uit de manier waarop je schrijft denk ik te lezen dat je een weerbare vrouw bent.
Het forum is niet super actief, maar er zijn wel veel lotgenoten die allemaal met hun ervaringen kunnen helpen.
Informatie is er genoeg.
Misschien ga je op een moment toch zelf mee posten, wat ook jouw ervaringen kunnen helpen in iemand anders situatie.

sterkte met je verlies, en met je toekomst.

Groet Bart.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]