NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 1:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ook voorstellen
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 10:06 am 

Mijn man is sinds een jaar nierpatient, door langdurige hoge bloeddruk zijn de nieren beschadigd, toen hij de eerste keer bij de nefroloog kwam had hij nog maar 20%, en sinds 6 nov 2014 met nog maar 9 % aan de dialyse 3 x per week, hopelijk wordt hij nu binnen enkele maanden getransplanteerd met een nier van zijn broer.Vandaag kwam ik op dit forum terecht want ik zocht informatie en reacties op een bij komende kwaal wat veel nier patienten hebben maar dacht ik ga me zelf dan ook maar eerst voorstellen, Ik zelf ben 50 jaar en mijn man bijna 54 en wonen in Limburg. Ik ga nu zoeken naar de kwaal Rusteloze benen en hoop mensen te vinden die daar goede tips voor hebben, sinds enkele weken heeft mijn man daar last van en slaapt slecht hierdoor, een middel gekregen tegen nachtelijke krampen maar dat doet tot nu toe niets. Ik hoop het antwoord hier nog ergens te vinden. Iedereen heel veel sterkte, groetjes uit limburg :)

Profiel  

Berichttitel: Re: Ook voorstellen
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2015 3:51 pm 

Heb je ook al op de NVN-site gekeken? Daar staan tips en een link naar de restless legs-vereniging: http://www.nvn.nl/nierziekten-en-behand ... loze-benen

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]