NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 1:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoi, ervaring nefrodrain
BerichtGeplaatst: wo jan 28, 2015 3:06 pm 

Hoi,

Ik ben merel en 27 jaar. er is bij mij een stenose ontdekt in mijn linkernier een aantal maanden geleden. Half december is er een jj stent geplaatst. Dat is verkeerd gegaan waardoor mijn nier niet afliep en ik weer erg veel pijn had. 3 dagen later is er toen een nieuwe jj stent geplaatst. Na een maand pijn, ontstekingen en irritatie is die verwijdert. De ochtend erop werd ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met 40+ graden koorts. Ze hebben een drain gestoken, doordat mijn nier zo vol zat met viezigheid en erg ontstoken was konden ze het niet verdoven.
Nu ben ik net 2 dagen thuis en heb die drain. Ben nog erg zwak en heb antibiotica nog voor een aantal weken. Over 4 weken word ik geopereerd door middel van een kijkoperatie wanneer mijn lichaam aangesterkt is en de infectie weg is.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een nefrodrain. Wen je eraan? Doet het minder pijn? Lig ik 4 weken op bed?
Daarnaast zijn er mensen die ervaring hebben met zo een operatie? Hoe lang is het herstel? Valt de pijn mee?

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]