NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo nov 21, 2018 1:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Beste leden!
BerichtGeplaatst: ma aug 18, 2014 11:35 am 

Beste leden,
Ik wil me graag voorstellen. Ik ben Simona en 25 jaar. ik ben 1 jaar geleden van gezond naar chronische nierpatiënt geworden aan mijn beide nieren. Het is bij mij begonnen met nierstenen. 3 x verguist maar er kwam maar niks uit. Dus verder onderzoeken waarom er maar niks uit kwam? Toen kwamen er achter dat mijn stenen vast gegroeid zijn aan mij nierweeefsel. Vergruizen had dus geen zin. In oktober ben ik geopereerd aan de linker nier. Daar hebben ze 20 à 30 % verwijderd. Na de operatie was het erg zwaar. Ik ben op de openeratietafel 7 liter bloed verloren. Dus was even en leven en dood ervaring. Heel eng allemaal. En eens een longontsteking er boven op. Toen gestuurd naar de internist want ik bleef zeiken bij de uroloog wat de oorzaak was van de nierstenen. De uroloog vond het niet nodig om verder te zoeken naar de oorzak. Ik moest er maar mee leren leven. Bij de internist werd na een lange tijd duidelijk door onderzoeken en elke maand een blaasontsteking te hebben met elke maand een kuur. Dat ik Sponsnieren heb. Gelukkig na de DNA test geef ik het niet door aan me kinderen. Ook al heb ik die nog niet. Maar wel de wens! Maar vraag is dan ook ik ben op ziek naar lotgenoten met de zelfde ziekte. Waar ik om steun kan vragen en informatie mee kan uit verwisselen.
Voor vragen sta ik altijd open!

Met vriendelijke groet,

Simona

Profiel  

Berichttitel: Re: Beste leden!
BerichtGeplaatst: ma aug 18, 2014 10:44 pm 

Ik heb geen vraag, maar dit is wel heftig! Veel sterkte.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]