NVN forum

Forum van Nierpatiƫntenvereniging Nederland
Het is nu ma okt 15, 2018 9:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za aug 26, 2017 11:49 pm 

Zijn er ervaringen onder dialyserende die op Bali & Java hebben gedialyseerd?

Ik zelf ben in 2016 op Bali geweest Nusa Dua Gedialyseerd bij BIMC centrum. Dat is mij goed bevallen, alleen wel dure streek. Dialyseren goed professioneel.
Hotel fantastisch the Laguna resort en dichtbij het dialyse centrum dus dat is op zicht wel prettig geen lange afstanden af te reizen naar en van......
Mooi lux hotel, daar betaal je dan ook voor, maar wel heel erg vriendelijk personeel en eten goed. Al hebben wij alleen ontbijt gedaan en verder uit het hotel gegeten. Ontbijt in buffet vorm erg goed eruit zag.

Of dat de enige plek is op Bali om goed te kunnen dialyseren. Ik kan het niet zo 1,2,3 op globaldialysis.com vinden.

En ik zou graag nog keertje terug willen en dan combi te maken ook naar Java, maar ik heb wel de vereiste dat het goed hygiƫnisch schoon is en gewerkt wordt
op de dialyse en hotel.

Is er iemand die ook dit eventueel zou willen doen en vrijgezelle dialyserende is tussen 25 en 35 jaar en eigenlijk helemaal alleen ook net een stap te ver vindt?
Zoja, om in contact te komen eventueel elkaar eerst leren kennen.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]