NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu ma okt 15, 2018 8:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Veluwe, goede ervaring!
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 11:54 am 

Hallo, Wij zijn net terug van 3 weken vakantie in Apeldoorn. Jaren hebben wij gekampeerd, en zo ook dit jaar weer. Wij hebben gekozen voor camping de Parelhoeve in Apeldoorn (Wenum Wiezel) om dat je daar op de camping kan (hemo) dialyseren. (Veluwedialyse) Dit is ons heel goed bevallen. Mw Dijkstra is dialyseverpleegkundige en heeft op hun camping de mogelijkheden gemaakt om daar te kunnen dialyseren. Hierdoor scheelt het in eerste instantie veel reistijd, maar ook de flexibiliteit van mw en vooral de mogelijkheid om ´s avonds te dialyseren is fantastisch. Het voelde daar echt als vakantie, heel ontspannen en kundige zorg. In de weken dat wij er waren was er nog 1 ander die daar ook dialyseerde, ik denk dat het nog te onbekend is, maar zeker een aanrader!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2012 10:36 am 

Afbeelding

http://www.niernieuws.nl/?artid=3239 [:)]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 07, 2012 2:48 pm 

Ja, het is daar heel fijn. Wij zijn er al een paar keer geweest. In één huisje kun je zelf ´s nachts spoelen, er staat een Nikkiso machine. Dat hebben wij gedaan en het is ons zeer goed bevallen.

Ik vind het wel aan de prijs. Voor het chalet zonder dialysemogelijkheid betaal je Euro 425 per week maar voor het chalet mèt machine Euro 650! Ik vind het nogal een verschil. De dialyses worden gewoon via de zorgverzekering betaald maar de tegemoetkoming die je bij thuisdialyse van de verzekeraar ontvangt voor kosten van stroom en water enz. moet je ook nog eens afdragen voor de periode dat je er bent.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 2:52 pm 

Wij waren met een tent en moesten ook wel iets bij betalen, maar de zorg die je daarvoor krijgt maakt het meer dan goed. De machine(s) zijn van Dianet, daar gaat de vergoeding dan heen. De Parelhoeve / Veluwe dialyse heeft wel alle aanpassingen voor het dialyseren gemaakt. In mijn geval is Gerrie Dijkstra altijd en constant bij het dialyseren bij geweest.

Deze week weer in mijn eigen dialysecentrum geweest, het taxi vervoer en de gebroken dagen vielen gewoon weer tegen! Voor ons is het zeker niet de laatste keer daar geweest.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]