NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu za okt 20, 2018 11:34 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Caravan vakantie
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 1:06 pm 

Ik ben sinds een maand of twee aangewezen op APD.

Op zich gaat dat redelijk goed.

Ik wil graag met de caravan op vakantie blijven gaan, en zal dan waarschijnlijk tijdfelijk handmatig gaan spoelen omdat dat in de caravan gewoon gemakkelijker is. (weinig ruimte e.d.)

Nu heb ik veel last van geinfecteerde huidpoort. IK maak me dus vooral zorgen over de hygiene op cvampings e.d.

Hebben mensen hier tips of adviezen?

ps: gedurende vakantie met washandje wassen en de douches mijden kan ik natuurlijk zelf verzinnen [:D]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 12:33 am 

ik doe al een aantal jaren op vakantie ik doe capd

hier een paar tips voor je

zoals ik begrijp ga je met je eigen caravan

tip 1 ga naar een camping waar de wc + douche meerdere keren per dag schoon gemaakt worden en ga gelijk douchen als ze schoon gemaakt zijn.

tip 2 kijk uit naar een camping waarbij er naast je caravan plekje een soort huisje staat waar de badkamer zich in bevind (deze bestaan maar misschien iets moeilijker te vinden )het wil dus zeggen dat elke caravan/tent plek een eigen badkamertje heeft deze kun je zelf schoonhouden

tip 3 maak je huidpoort meerdere keren per dag schoon met schone gaasjes water en jodium vooral als je naar een land gaat waar het warm is zorg dus dat je genoeg gaasjes en pleisers en jodium bij hebt

tip 4 mocht het toch fout gaan op vakantie en je krijgt weer een ontstoken huidpoort zorg dan dat je goed weet waar je terrecht kan en welk ziekenhuis er het dichtste bij is

ik hoop dat deze tips wat geholpen hebben ik doe nu 4 jaar capd en ik ga elk jaar gewoon opvakantie