NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu ma dec 10, 2018 8:06 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: dialyse op de camping
BerichtGeplaatst: wo dec 08, 2010 10:34 am 

Hierbij een positief bericht over dialyseren op de camping (PD).

In april 2009 ben ik gaan dialyseren. We hebben besloten om naar Frankrijk op vakantie te gaan in de Loire streek. Daar hebben we een chalet gehuurd. Door Fresenius zijn daar vloeistoffen en een machine geleverd. Spannend toen we er naar toe gingen, alhoewel we contact hadden gehad met de camping dat alles was aangekomen. De eigenaar van de camping eigenaar bracht alles naar ons toe en ik kon 's nachts dialyseren. De machine is in 2 weken 2 keer stuk geweest,waarbij hij dezelfde dag is vervangen (een koerier moest hiervoor 300 km enkele reis rijden). Alles perfect geregeld door Fresenius.Ook waren er vloeistoffen voor handspoeling aanwezig.

Omdat dit zo goed was gegaan besloten we om in 2010 met onze eigen caravan te gaan en handspoeling te doen. Dit keer naar de Lot in Frankrijk. Ook hier had de camping eigenaar de vloeistoffen in ontvangst genomen en mocht ik het bij hem in de opslag laten staan. Om de dag haalde ik twee dozen op. Het spoelen deed ik in de caravan, dit ging perfect. Hierdoor hebben we met de kinderen twee fantastische vakanties gehad op de manier zoals we het vroeger ook altijd deden.

Ronald

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 12, 2010 11:38 am 

hoi Ronald,

wat goed om te lezen. ik heb vroeger ook dialyse gedaan en wij zijn toen inderdaad ook altijd gewoon wezen camperen. met de caravan, vloeistoffen inderdaaad gewoon bij de receptie van de camping op voorraad. en het ging hartstikke goed!

dus ondanks de dialyse toch altijd gewoon lekker vanaktie kunnen vieren.

Groetjes,

Susanne

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 13, 2010 2:46 pm 

mooi om lezen.

wij hebben het met nikky niet gedurfd op vakantie gaan op camping.

want wij hebben ook caravan in spanje.we zijn toen thuis gebleven die twee jaar.

doet deugd om te lezen dat het toch kan en dat jullie hebben genoten.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]