NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu vr dec 14, 2018 4:55 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mei 24, 2012 3:57 pm 

Ik heb 14 januari een nier en pancreas transplantatie gehad. De pancreas is na 12 uur weer verwijderd omdat er een stolsel in zat

Mijn nierfunctie is nu eindelijk wat stabiel. Dus lichamelijk zou het allemaal beter moeten gaan. Ik heb 2 weken gehad dat ik dacht, eindelijk gaat het beter. maar de laatste 2 weken zie ik het leven af en toe helemaal niet zitten. Ben vanmorgen in leiden geweest en heb met de dokter besproken dat ik me zo voel en me boos en verdietig voel om de kleinste dingen. Volgens hem kon dat niet aan de medicatie liggen. Terwijl in in bv de bijsluiter van prograft heel andere dingen lees. weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.Heeft iemand hier ervaring mee ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 24, 2012 11:34 pm 

hallo

nikky onze dochter heeft een nieuwe nier gekregen in 2008

het heeft anderhalf jaar goed gegaan en daarna berg af.

nu doet ze al twee jaar een plasmawissel en het gaat goed maar ze moet drie keer per week naar ziekenhuis en ja ze kan niet verder met haar gewoon leven ze is 18 wil uitgaan een weekendjob doen maar kan dat allemaal niet.

ze vraagt zich ook af is dit het leven nu moet ik zo verder en hoelang kan ik het nog houden.

ik heb het de arts verteld en ze is vandaag mogen starten met een antideprisiva ze stond er zelf ook achter .

misschien kan jij ook is praten met je arts heb je een psycholoog waar je met kan praten .

al die medicatie zal wel iets met je lichaam doen neem jij ook cortizonen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2012 9:08 am 

nee ik slik die niet

ik ben van plan om met mijn eigen huisarts te gaan praten want ik vind er zo ook niks meer aan en lijkt alsof de arts in het ziekenhuis alles een beetje wegwuift. Ik zie op tegen elke dag terwijl ik ervoor gewoon de hele dag kon niksen en naar mijn hondjes en paardjes kijken en gewoon tevreden zijn. Ik hoop dat ze een oplossing kunnen bedenken.

Ik hoop dat het met je dochter beter zal gaan nu ze de anti depressiva slikt

Liefs Diana

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]