NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu za okt 20, 2018 5:57 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 21, 2010 10:00 am 

Ik ben het zooo zat!

oktober 2008 kreeg ik nierkolieken, dec 08 geopereerd aan hydronefrose door een vernauwing. Daarna leek het goed te gaan, ik was zo blij, maar uiteindelijk kreeg ik weer pijn, en meer pijn en ben ik weer naar het ziekenhuis gegaan.

feb 10 weer geopereerd aan hetzelfde, en verdorie het gaat maar niet beter, eerder slechter :(

Nou heb ik maandag weer een JJkatheter gekregen en zit ik met pijn thuis :( Opa is gister overleden en ik kan niks..

Ik weet gewoon even niet wat te doen, ik wil school afmaken, maar dat werkt niet op deze manier, ik wil gewoon kunnen schoonmaken, etc zonder pijn! Ik word er zo moe en sip van :(

Hoe doen jullie dat?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 21, 2010 1:50 pm 

hey forestmeisje,

ik snap heel goed dat je het allemaal even gehd hebt!! heb zelf bijna de hele winter ziek thuis gezeten.

probeer het positief te blijven zien, het is moeilijk ik weet het.

praat met een vriendin, waar je je ook lekker op af kunt reageren. helpt bij mij altijd.

is er iets waardoor je minder pijn krijgt?? hopelijk wel.

probeer dingen te doen die je echt leuk vindt als je daar energie voor hebt en het met je pijn kan.

Voor de rest kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en gecondoleerd met je opa.

Groetjes,

Susanne

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 4:38 pm 

Tijdje geleden dat ik gepost heb dat ik erdoorheen zat.

Inmiddels ben ik echt kapot. Ik weet het allemaal niet meer.

Jjkath blijft tot 30 aug zitten omdat ik zodra hij eruit is weer ziek word en dan een nefro drain krijg, waar ik vreselijk tegenop zie.

Zodra de onderzoeken duidelijkheid hebben gegeven, weer een operatie :(

Ik heb elke dag pijn door die katheter, en wil gewoon huishouden etc doen, maar het lukt niet. heb rolstoel hier omdat ik niet veel kan, maar ben ook de hele dag alleen tot vriendlief thuis komt, die dan ook kapot is.

Susanne, helaas helpen de pijnstillers die ik gehad heb niet, ik zou nu naar de morfine moeten maar ik en mijn arts willen dit liever niet. Maar zit eraan te denken toch te bellen voor de morfine, dit is niet leuk meer :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2010 10:24 pm 

Heej Forestmeisje

Als je er echt net als ik er soms doorheen zit, moet je mensen praten die je kan vertrouwen. Niet je ouders, maar iemand die je begrijpt, soms een vriend(in) soms een arts of maatschappelijk werk. Ik schrijf altijd alles van me af. Dit doe ik al sinds ik klein ben, dingen die voor de buitenwereld hard aan zullen komen en die ik hier niet op het forum zal zetten.

Er zijn maar 2-3 mensen die mij echt heel goed kennen en met wie ik heel veel praat als het minder gaat met me. Ik moet eerlijk zeggen dat ik delaatste 2-3 weken ook niet echt lekker in me vel zit, maarja ontkennen helpt, maar ooit komt het boven en dat is deze week het geval.. Van de week met bepaald persoon afgesproken om te praten..

Misschien kan ik een luisterend oor bieden of een beetje advies geven als je dat wilt?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 22, 2010 8:07 pm 

hey forestmeisje,

wat vervelend dat je pijn sillers niet helpen.

ik sluit me volledig bij patrick aan. soms helpt het om met iemand te praten of van je af te schrijven. doe ik ook regelmatig. papier heeft geen oordeel en als je wilt kan je het naderhand gewoon weggooien.

maar vertrouw iemand. al is het maar 1 persoon waar je mee kan praten. maatschappelijk werken, vriendin. vriend. psycholoog.

Succes en sterkte!!!

susanne

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]