NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo aug 15, 2018 9:05 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 10:55 am 

Ik ben 45 jaar jaar en er ongever 5 jaar geleden een nier bij mij weggehaald ivm kanker. Ik heb er een behoorlijk onstuimige jaren achter de rug.Uitgaan drinken en andere soorten drugs gen heroine , maar een andre harddrug ben nu helemaal clean en wil dat blijve en dat lukt ook hor , ik heb er geen enkel probleem mee.Maar de kaatste tijd heb ik erg veel pijn in mijn onderrug bij de nierstreek zoals de vorige keer.Plassen gaat noeilijk, soms heb ik een gigantische vochtbulten op mijn rug dat mijn zoontje vragt papa wat is dat. Als ik een tas om de schouder hang een weekend tas dan krijg ik een vochtbult die niet normaal meer is. Tevens ben ik lusteloos, hebe nergens zin in , en kan alleen maar slapen op 4 slaappillen.Oook heb last van vreselijke jeuk aanvallen, dan lijken het net allemaal diepe groeven maar het zijn gewoon vocht strepen , en dan zitten mijn benen en rug helemal vol, ik ben toch wel angstig, want ook het plassen gat moeilijker.Ik moet morgen naar het ziekenhuis maar ben bestbang.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 12:24 pm 

Hoi Eric,

iedereen is best wel bang hoor als hij naar het ziekenhuis moet. Al is het voor de ontdekking die men er doet. Of dit terecht is ervaar je pas later. Dan is het ook tijd om je al dan niet grote zorgen te maken. Eerst maar eens afwachten wat de dokters morgen zeggen, en dan verdere zien. Sterkte vast en succes.

Groetje,

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 5:54 pm 

hallo

dat je bang bent is heel normaal hoor.maar als ze weten wat er aan de hand is kunnen ze je helpen .

zolang je met die angst blijft lopen uit bang wat ze gaan vinden kan het enkel maar erger worden.

ik wens je veel succes en sterkte voor morgen en we zullen duimen dat het allemaal meevalt voor jou.

geef de moed vooral niet op je hebt al een flinke weg afgelegd waar je dan best trots op kan zijn.

veel sterkte en moed

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]