NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo dec 19, 2018 1:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 27, 2009 11:47 am 

Hallo allemaal,

Sinds twee jaar doe ik nachtdialyse. Voor het komende jaar heb ik een verhoging van rond de 100 euro gekregen op mijn voorschotnota. Voor gas en electra betaal ik nu ronde 380 euro. Reken ik het extra waterverbruik nog niet eens mee. Ik heb mijn energieleveranceir al om een reactie gevraagd maar nog geen antwoord gekregen. Voor zover ik kan zien kom ik dan absoluut niet uit met het bedrag wat ik van de zorgverzekeraar terugkrijg. Is dit iets wat jullie herkennen? Voor zover ik weet zijn de bedragen al jaren niet meer verhoogd terwijl de energiekosten wel stijgen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 27, 2009 5:08 pm 

Hoi,

Toen wij vorig jaar zijn begonnen met nachtdialyse. TOen hebben we gelijk de voorschotten laten verhogen van het water en elektriciteit. Om ons zo te behoeden voor enorme rekeningen aan t eind van t jaar.

We krijgen 273 euro per maand vergoed.

Ik weet eigenlijk niet presies wat wij aan voorschot betalen...zal ik ns opzoeken.

*groetjes* miranda

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 27, 2009 6:18 pm 

Ik heb ook meteen toen wij thuis gingen spoelen de voorschotten laten verhogen en toen we dat 's nachts gingen doen heb ik dat weer gedaan. Wij betalen nu voor gas en elektra € 250,- per maand.

Ik vraag me alleen af of je iets hebt aan mijn bedrag want je verbruik is natuurlijk mede afhanelijk van je stookgedrag, de mate waarin je huis geisoleerd is en het gebruik van energiezuinige apparaten en spaarlampen. Het voorshotbedrag voor water is bij ons op € 60,- gezet. Voor ons zijn dit goede bedragen, meestal krijg ik 1 of 2 tientjes terug aan het eind van de rit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]