NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu zo sep 23, 2018 1:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dialyse
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 4:52 pm 

Hallo, ik ben sinds 7 augustus 2012 gestart met de dialyse. Zag er tegenop, maar het valt me voor 100% mee. Het enige vervelende is het aanprikken. Dat is nogal pijnlijk, ook met verdovingsspray.

Verder gaat het allemaal goed, ik voel me goed ook na de dialyse.

Ook vind ik het prettig dat ik nog steeds fulltime kan blijven werken. Op dit moment moet ik wel iets eerder weg van mijn werk, maar ze hebben er alle begrip voor.

Vandaag ben ik naar de transplantatie arts geweest en mijn vriend gaat zich laten testen om een nier aan mij te geven. Over 3 weken weten we of het mogelijk is, daarna kunnen de verdere onderzoeken plaats gaan vinden.

Ik hoop hier op het forum mijn ei kwijt te kunnen, met lotgenoten te kunnen praten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 5:39 pm 

Wat fijn dat de Dialyse zo mee valt.

Ondertussen gaat het spannende traject beginnen.

Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat er voor jullie net zo'n mooie uitkomst is als voor mijn vriend en mij met als resultaat een SUPER transplantatie in 2002!

Mocht je vragen hebben mag je me die altijd stellen ( hier of per mail ).

Groeten Rodica

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 6:05 pm 

Hoi,

Wat mooi dat de dialyse zo mee valt. En nu maar hopen dat je vriend geschikt is.

Ik zit niet aan de dialyse, maar zit wel in de screeningsfase voor transplantatie. Vandaag is mijn moeder voor meerdere onderzoeken naar het ziekenhuis geweest. Wij zijn al sinds mei bezig. Dus heb geduld. Want het duurt een tijd voor het bekend is of je vriend geschikt is. Nu doen ze het bij mij wel rustig aan omdat ik op dit moment nog geen nier nodig heb en ik ook nog moet afvallen wil ik een nier mogen ontvangen. Maar het begin is er.

heel veel succes de komende tijd.

Groetjes Suzanne

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]