NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu vr okt 19, 2018 7:20 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Afgewezen
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 4:47 pm 

Hallo allemaal,

Ben door mijn nefroloog afgewezen voor transplantatie omdat mijn fosfaatwaarden nog te hoog zijn, kan dat zomaar terwijl ik op de lijst staat als transplantabel ? Mijn donor is klaar met onderzoeken en het Radboud in nijmegen kreeg dit te horen van mijn nefroloog zonder dat ik ervan wist ! wie heeft hier ervaring mee en wat kun je hieraan doen, moet nog een gesprek aanvragen met mijn nefroloog, ben hier erg kwaad over.

Groet, Chet

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2009 12:35 pm 

hoi chet,

spannende tijd voor je dus.

ik ben 2,5 jaar geleden getransplanteerd en de onderzoeken die ik toen kreeg weet ik niet allemaal meer precies.

ik weet dat er bloed geprikt werd om weefseltypering, bloedgroep en wat nog meer te vergelijken met de donor. er is een echo gemaakt van de aders in mn liezen. hartfilmpje. longfoto(maar ik weet niet of dat standaard is of dat dat bij mij was vanwege de longafwijking die ik heb). heb een gesprek gehad met maatschappelijk werk verschillende keren. ben bij een uroloog geweest om te checken of de blaas goed functioneerde. bloeddruk, gewicht worden gecontroleerd.

voor de rest weet ik het niet meer of ik meer onderzoeken heb gehad of niet.

succes in ieder geval!!

Groetjes,

susanne

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 08, 2009 4:41 pm 

Hoi,

Heb deze onderzoeken een aantal maanden geleden gehad, ik moest bloedprikken en een aantal keren, meen 3 keeer, urine inleveren.

Verder zijn er rontgenfoto`s gemaakt van hart, longen en buik.

Kreeg een blaasonderzoek, er werd gezegd dat dit vervelend kon zijn, maar ikzelf heb het niet als vervelend ervaren.

Moest ook naar de kaakchirurg voor eventuele ontstekingen in de mond.

Heb inmiddels mijn uitslagen gekregen en was wel grappig wat daar uitkomt, alles wat je doormaakt heb in je leven, aan ziektes betreft kwam eruit.

Wens je veel succes met je onderzoeken en heus het valt allemaal wel mee, althans is mijn ervaring.

Groetjes Marjolijn

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 24, 2009 7:17 pm 

geen idee of dit zomaar kan...maar ik vind het sowieso erg vreemd dat je eigen nefroloog dit niet eens tegen jou zegt!

het is jouw lichaam waar het om gaat toch?

ik kan mij goed voorstellend at je heir kwaad over bent!

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]