NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo dec 12, 2018 12:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2017 9:21 pm 

Beste mensen en lotgenoten,
Zelf ben ik inmiddels 3 jaar getransplanteerd en heb ik een fulltime baan voor onbepaalde tijd. Ondanks dat ik het redelijk naar mijn zin heb, bekruipt mij geregeld de gedachte dat ik moeilijk ergens anders aan de bak zou komen, op het moment dat ik bij mijn sollicitatiegesprek zou vertellen dat ik getransplanteerd ben en dus geregeld op controle moet.
In mijn beleving zou ik bij een selectieprocedure 1-0 achterstaan.

Dit zijn mijn gedachten en het weerhoudt mij van eventueel op zoek te gaan naar een andere leuke nieuwe uitdaging.
Het voelt als een gevangenschap.

Klinkt misschien gek allemaal, want het zijn mijn eigen gedachten en hersenspinsels. Ik heb het nooit ondervonden hoe het werkelijk zou gaan bij een sollicitatiegesprek.

Graag wil ik een ieder uitnodigen om zijn of haar ervaringen te delen op dit forum met betrekking tot het bovenstaande. Alvast heel erg bedankt!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2017 10:00 am 

Ik herken je gedachten zeker. Bij mij is er niet echt sprake van op zoek gaan naar een andere baan...maar het gevoel een iets minder gewilde partij te zijn herken ik wel.
Officieel hoef je het niet te melden bij een sollicitatie, en volgens mij mogen ze er ook niet naar vragen.
Theoretisch is de achterstand er dus niet....maar ik begrijp je gevoel wel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2017 10:38 am 

dank je voor je antwoord, als er meer mensen zijn die wel reeds ervaringen hebben, hoor ik het ook heel graag!

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]