NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo dec 12, 2018 11:38 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wietolie bij huidkanker
BerichtGeplaatst: do nov 17, 2016 4:42 pm 

Hallo, mijn naam is Harrie, ik heb in 1986 een niertransplantatie ondergaan en die nier doet het nog steeds uitstekend. Jaren geleden kreeg ik echter problemen met huidkanker. Ik slikte toen nog Prednison en Neoral en dat is op een gegeven moment gewijzigd naar alleen Advagraf in de hoop dat de huidkanker zou verdwijnen. Maar helaas kwam de huidkanker steeds vaker terug. Het laatste jaar veranderden de tumoren van goedaardig naar kwaadaardig en de laatste maanden moet ik bijna elke drie weken onder het mes. Ik ben mij momenteel aan het orienteren over deze kankervorm en behandelmethodes.
Vrienden van mij hebben mij gewezen op het gebruik van medicinale wietolie, ofwel cannabis. Volgens berichten op het Internet schijnt wietolie allerlei vormen van kanker te kunnen bestrijden, zoals ook huidkanker. Ik vraag mij af of het gebruik van deze wietolie van invloed is op de nierfunctie en of het niet conflicteert met de Advagraf. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan hoor ik dat graag.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]