NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu wo dec 12, 2018 11:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 12:46 pm 

Hallo allemaal,

Ik ben 17 jaar geleden getransplanteerd en dat gaat al die tijd erg goed. Wel wat kleine dingetjes met de verminderde weerstand zoals een bacteriele infectie die pas na 5 antibioticakuren weg was...

Nu ga ik over een paar weken voor 3 weken naar China. Ik ben er in 2007 ook al geweest en heb toen een vaccinatie gekregen voor buiktyfus. DE vaccinatie voor hepatitis A werkte niet dus kreeg ik gamma globuline. Dat is nu weer hetzelfde. Maar nu kreeg ik ook tot mijn grote verbazing een advies voor vaccinatie van pneumokokken en haemophilus influenza type b (ook de griepprik maar die krijg ik altijd al).

Heeft hier iemand ook deze ervaring? Ik begrijp die extra vaccinaties niet. Lijken me helemaal niet nodig. Ben benieuwd wat anderen doen.

Groeten, Annemieke

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 3:04 pm 

Ik ken alleen dtp en de hepatitis vaccinatie. Ook bij mij was door de medicijnen de vaccinatie van hepatitis niet aangeslagen. Na nogmaals zo'n vaccinatie sessie gedaan te hebben, was het wel aangeslagen. Het kan dus wel.

Hopelijk zijn er hier nog anderen die je wel verder kunnen helpen met de andere vaccinatie's.

Alvast een fijne vakantie gewenst.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]