NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu zo aug 19, 2018 4:06 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr apr 05, 2013 7:23 pm 

Hallo,

Ik ben er gelukkig achter via dit forum dat er meer mensen zijn met een wandelende nier. Erg fijn om met jullie in contact te komen! Ik kreeg deze diagnose nu 4 jaar geleden en heb hier aardig mee om kunnen gaan, maar er is het een en ander veranderd. Sinds een jaar jaar ben ik vaak duizelig zware hoofdpijn en aanvallen van pijn in mijn rechterzij. De vermoeidheid en de pijn aanvallen vind ik het ergst..soms loop ik krom en kan ik niks meer.

Nu is mijn vraag zijn er mensen met een wandelende nier die dit herkenen?

Groetjes Marielle

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 12:50 pm 

Hallo,

Dit is mijn eerste keer op zo'n forum dus ik hoop dat het goed gaat bij het plaatsen van mijn reactie.

Ik weet sinds een aantal weken dat mijn nier is gekanteld en ik dus een wandelende nier heb. Ik ben jaren lang van dokter naar dokter gestuurd en heb enorm veel pijn. Nu ben ik 6 jaar verder en is er een uroloog die mij misschien kan helpen. Dat hoor ik volgende week..
De pijn die ik voel is in mijn rechter lies, onderrug en dan voornamelijk rechts. Maar ook in heel mijn rechterzij. Ik vind het altijd lastig te omschrijven, omdat de pijn helemaal lijkt door te stralen. Tijdens lopen en zitten krijg ik het meeste last en ik wordt iedere ochtend met veel pijn wakker.

Ik merk dat er nog al makkelijk over die wandelende nier wordt gesproken, terwijl het wel degelijk pijn doet! Ik kan een hoop dingen nie meer die ik vroeger wel kon en daar baal ik enorm van. Vooral omdat de pijn alleen maar erger word.

Een wandelende nier is pijnlijk en frustrerend... Ik hoop dan ook dat er een dokter is die me hiermee kan helpen, want ik ben stiekem toch wel erg bang dat mijn dokter zegt dat het niet "erg genoeg" is of zo om te opereren..... Maar ik houd nog hoop!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 12:53 pm 

Sorry Marielle ik vergat antwoord te geven op jou vraag!

Ik herken je klachten. Ik krijg zelf vaak koorts aanvallen uit het niets lijkt wel, ben ongelofelijk moe terwijl ik rustig aan doe en sta vaak krom om even de pijn te verminderen. Ik heb de meeste pijn als ik ga lopen of een tijdje moet zitten. Daardoor kan ik mijn vakken op school ook niet meer volgen..

Ik hoop dat je inmiddels minder pijn hebt en geholpen bent want ik zag dat je al een tijd geleden een bericht had geplaatst.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]