NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu zo aug 19, 2018 4:05 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 2:07 pm 

Ik ben een diabetespatiënt (type II). Heb een paar kleine cysten in mijn nieren en sinds twee weken word ik 's ochtends wakker met pijn in mijn flanken. Na het plassen is dat over. Sinds afgelopen donderdag hou ik vocht vast en sinds gisteren, overdag, heb ik in mijn rechterflank veel pijn. Ik dacht dus aan een blaasontsteking waar ik teststroken voor in huis heb. Nu heb ik echter geen blaasontsteking maar de teststrook liet wel zien dat er een klein beetje eiwit, leukocyten en bloed in mijn urine zit. Is dit herkenbaar voor iemand en wat heeft die er aan gedaan? Omdat het juist zo weinig is (eerste blokje) heb ik zoiets van 'is het wel de moeite om daarmee naar de huisarts te gaan' maar aan de andere kant, die pijn in mijn rechterflank is wel heel irritant.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 2:23 pm 

Een bezoekje aan je huisarts lijkt mij toch gerechtvaardigd...en geeft zekerheid!

Groetje,

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 11:50 am 

Naar de huisarts geweest: nierbekkenontsteking

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 7:29 am 

Pijn in de flanken en (minimaal)bloed in de urine kan wijzen op LPHS oftewel, Loin Pain Hematuria Syndromen. Helaas zijn er maar weinig patiënten (bekend) met dit syndromen, waar tot op heden geen genezing voor is. Pik medicatie is eigeijk het enige, aangezien de pijn op allerlei manieren voor kan komen. Ik ben in 1995 gediagnostiseerd en heb sinsdien steeds zwaardere medicijnen gekregen. Bij mij is de pijn constant aanwezig en wordt zo goed en zo kwaad als het kan met medicijnen( onder andere een opiaat en een zwaar medicijn tegen epilepsie) dragelijk gehouden. Een goede nefroloog heeft van deze aandoening gehoord maar hoeft er niet per definitie mee te maken gehad. Laat je nefroloog dit samen met je bekijken en bespreken. Er zijn niet veel LPHS patiënten in Nederland. Als je meer wilt weten mag je me ook persoonlijk mailen op bpcitroen@gmail.nl. Sterkte en groet Berna Pouw

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 10:37 am 

Mailadres zou niet kloppen. Krijg mijn mail, na drie dagen retour met de mededeling dat het mailadres niet bestaat?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 11, 2012 7:37 pm 

Sorry voor de typefout. mijn mailadres is bpcitroen@gmail.com<blockquote id="quote"><font size="2" face="Verdana, Arial, Tahoma" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oorspronkelijk geplaatst door Penny</i>

Mailadres zou niet kloppen. Krijg mijn mail, na drie dagen retour met de mededeling dat het mailadres niet bestaat?

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]