NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu ma okt 22, 2018 12:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 30, 2014 2:40 pm 

Hoi Allemaal,

Momenteel zit mijn vriend in het voortraject om zijn nier te doneren aan zijn moeder.
We hebben al ontzettend veel verhalen gelezen en gehoord over mensen die een nier hebben afgestaan, maar in geen van deze verhalen doneert een kind een nier aan een ouder.
Zijn er mensen op dit forum aanwezig die dit wel hebben meegemaakt en hierover ervaringen willen delen?

Hoor het graag van jullie,

alvast bedankt.

MvG Josette

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 30, 2014 3:44 pm 

Hallo Josette,

mijn broer heeft 8 jaar geleden een nier van zijn zoon ontvangen met goed resultaat.
Ik kan natuurlijk niet over zijn ervaringen vertellen, maar ik weet dat en meer kinderen een nier aan een ouder hebben afgestaan.
De eerste reactie van mijn broer was: nee, dat wil ik niet, maar zijn zoon bleef aandringen en toen is hij overstag gegaan.
Bij mij ging het net zo, ik wilde ook geen nier van mijn kinderen. Mijn dochter is buiten mijn weten zelf het traject ingegaan, maar bleek toen zelf cystenieren te hebben helaas. Intussen heb ik in febr. 2012 een nier van mijn buurvrouw gekregen en dat is heel goed gegaan.

Ik wens jullie veel sterkte in het traject en veel succes.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]