NVN forum

Forum van Nierpatiëntenvereniging Nederland
Het is nu za aug 18, 2018 12:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 6:57 pm 

Hallo meisje,

Inderdaad goed nieuws, bij je volgende controle over twee jaar kan je zien of je nierfunctie stabiel is of dat je nierfunctie (heel) langzaam achteruit gaat.

Ik heb goede hoop dat eventuele medicijnen voor jou op tijd komen.

Voor wat betreft jezelf eraan kan doen heb ik wel een goede website voor je, van de PKD foundation in de USA. Deze richt zich helemaal op cystenier patiënten en onderzoek. Gezien je leeftijd denk ik wel dat je Engels kunt lezen.

http://www.pkdcure.org/LearningCenter/tabid/1142/Default.aspx

En vooral hun pagina "Living with PKD"

http://www.pkdcure.org/tabid/1444/Default.aspx

Groetjes Hans

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 9:16 pm 

Dankjewel voor de links! Ik zal ze zeker bekijken. Engels is inderdaad geen probleem :) Bedankt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 11, 2011 6:48 pm 

Hey

Ik dacht, ik laat nog es iets van me horen. Ik heb bewust ietwat 'afstand' genomen van dit forum (hoewel ik het een fantastisch medium blijf vinden, begrijp me niet verkeerd) en van de dingen die me deden herinneren aan 'het ziek zijn'... Ik wilde gewoon voor mezelf ietwat tot rust komen, uitzoeken hoe en wat en hoe ik er het best mee omga.

Maar ondertussen heb ik er wel een zekere rust in gevonden. Er gaan momenten voorbij waar ik er helemaal niet aan denk, maar dan andere momenten voel ik iets en dan flakkert alles weer op.

Ook de confrontatie met m'n oma die aan de dialyse ligt met de nodige problemen, dan word je wel weer met je neus op de feiten gedrukt.

Is mijn leven anders geworden? Ja toch wel redelijk wat. Vooral mijn 'denkwijze'. Ik leef ergens meer bewust, ik stel dingen die ik graag doe niet uit.

Ondertussen studeer ik nog steeds verder (ja de ambities) en heb ik besloten om mijn thesis te doen in de richting van nierpatiënten. De volledige inhoud zet ik hier nog niet neer, mede omdat het nog officieel moet goedgekeurd worden.

Groetjes

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]